Euran Seudun Kehitysvammaisten Tuki ry

Euran Seudun Kehitysvammaisten Tuki ry perustettin 7.12.1976 ja sen toimialue kattaa Euran ja Säkylän kunnat. Yhdistyksemme tarkoituksena on lisätä kehitysvammaisten ja heidän perheidensä erityishuoltoa ja sosiaaliturvaa sekä edistää ja valvoa heidän etujaan.

Yhdistyksemme

• toimii yhdyssiteenä jäsenten välillä
  • järjestää kokous-, juhla-, esitelmä- ja neuvottelutilaisuuksia ja harjoittaa julkaisutoimintaa
  • tekee paikallisille viranomaisille ja keskusliitolle aloitteita ja ehdotuksia kehitysvammahuollon edistämiseksi

Yhdistyksellä on 121 jäsentä (v 2022).

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä sähköisen lomakkeen. Jäsenmaksumme on 15 euroa/vuosi.

PDF-tiedostoEuranSeudunKVT_säännöt.pdf (441 kB)
Kevätkokouksessa 2023-04-19 hyväksytyt säännöt. Perustuu Tukiliiton laatimiin ja Patentti- ja rekisterihallituksen ennakkotarkastamiin sääntöihin. Säännöt on hyväksytty PRH:ssa 15.11.2023.